03 oktober 2009

Höst rufs..

12 Era tankar:

jr sa...

va söt du va på bilden =)

Cali sa...

Tack! :) När blir det movie night?

jr sa...

fredag????

Cali sa...

Kan inte på fredag ska träffa Pernilla och kolla på idol. Men någon dag i veckan då?

jr sa...

hahha..självklart e du upptagenn... de e ju de jag alltid säger å du PÅSTÅR ALLTID då att du kan jämt. Nu e de ivf en gång för alla bevisat att du aldrig kan!!

Cali sa...

Haha bara för att jag inte kan en dag betyder det inte att jag aldrig kan. Kan alla andra dagar i veckan men inte fredag.

jr sa...

cali: okej söndag då? men bara om maria kan, vill och att ja kan sova hos henne....

jr sa...

bortse från mitt sista inlägg... vi får se när de blir movienight nästa gång

Cali sa...

Varför inte söndag?

jr sa...

ska inte till väsby i helgen...

Cali sa...

Varför inte? Kom hit på söndag Maria sa ju att hon kunde.

jr sa...

orakr inte dra hela historien.. men min plan för helgen gick inte igenom... så de vart ändrade planer