15 oktober 2009

Thursday and counting..

Godmorgon mina vänner!
Idag blir en jobbig dag det kan jag redan nu berätta för er. Har ont i huvudet och jag känner att allt just nu bara är skit.

Det blir ingen glad Caro idag, orkar inte ens spela glad, är trött på att ge men aldrig att få. Att slita som fan för att inte ens få ett tack. Men oroa er inte imorgon blir säkert en bra dag igen och om inte så har jag blivit jäkligt duktig på att omsorgsfullt lägga locket på och fasaden utåt visar inte en spricka.

När blev allt såhär?! Känns som att det inte finns en enda relation i mitt liv just nu som är det jag vill att den ska vara. Men hoppas på att fixa en av dom idag då jag tog tag i saken och hörde av mig till T idag iallafall.

Men nu är det dags att stressa iväg till jobbet! Have a nice one!

0 Era tankar: