23 oktober 2009

Shop ti'l you drop my friends..

Det blev inge stan idag.. Ska jag vara ärlig så orkade jag verkligen inte sätta mig först på bussen sen på tåget. Dessutom orkade Annelie inte åka in och det är inte så kul att gå runt själv hela dagen i stan.

Men ni ska inte tycka synd om mig för klart Caro klämde in lite shopping iallafall. Maria kom och hämtade mig efter att hon slutat jobba och därefter bar det av till Stinsen. Där inhandlades det lite olika saker. Men som ni alla kanske har listat ut vid det här laget blir inte jag och Maria nöjda så lätt.

Så det blev åka till Kista för lite skoprovning på Bianco, ännu mer kläder och stressframkallande samtal från arbetsplatsen. Hittade en massa fint innan jobbet hann ifatt mig mellan Birgitte Bijou och Indiska.. Tydligen har min psykopat till chef lyckats starta ett krig som definitivt kommer att få sina konsekvenser. Man kanske ska tänka sig lite för innan man går efter personer som för det första inte gjort något fel och som dessutom är fackligt anslutna. Får se vart det här slutar!

Bilder kommer senare på det fina som inhandlades idag :)

Have a nice one!

0 Era tankar: