23 oktober 2009

Low on energy.. Im out!

Jag tror jag vet hur en mobiltelefon känner sig när den bara har en bar kvar i batteri. Helt slut både fysiskt och psykiskt känner jag mig. Bråkade med en av cheferna på jobbet igår vilket resulterade i att jag slängde på luren i örat på honom.

Jag mådde så dåligt efteråt. Hatar när någon får mig att bli så arg att jag inte ens orkar lyssna på vad det har och säga och bara lägger på. Men han förtjänade det! Har man lurat någon på pengar i tre år och inte ens kan betala allt man är skyldig och dessutom komma här och kalla mig girig och omogen för att jag vill ha det som jag har rätt till. Ja då kommer jag att slänga på luren i örat på honom!

Efter någon timme ringde han upp men då låtsades jag att jag var upptagen.. Orkade verkligen inte just då. Men lite senare ringde jag upp och försökte prata ut om allt, men när man har med trångsynta människor att göra är detta lättare sagt än gjort.

Så nu orkar jag inte ens säga något mer, låter Facket do the talking medans jag bara står overksam och tittar på med ett leende på läpparna.

Dessutom gör inte min huvudvärk och idioter saken bättre direkt.. Är så trött på att vissa personer bara ska tömma en på energi och aldrig ge något tillbaka. Trött på att sitta och vänta på en förändring som aldrig kommer att komma. Så lev du ditt liv så lever jag mitt.

Så nu ska jag energyboosta mig själv med en tripp in till stan och unna mig lite shopping!

See ya!

0 Era tankar: