16 oktober 2009

Spain 2010 here i come..

Japp då har jag bestämt mig, semestern ska spenderas i Spanien nästa sommar. det blir nog så att jag åker den 1-30 Juni. Verkar onödigt att lägga ut semester tid här hemma då vädret oftast är helt värdelöst och skulle jag vilja hitta på något så jobbar jag förmodligen tidigt några veckor under sommaren och får då sluta halv två.

I sommras blev det bara två och en halv vecka och jag tyckte att det var alldeles för kort tid. Dessutom var det ändå ingen som ville göra något under semester veckorna jag hade här hemma så då blir det som det blir. Ser verkligen fram emot att sola, bada, shoppa och bara umgås med det bästa! Dessutom blir det bra att vila upp mig då skolan börjar 1 september om inte jag minns fel.

Dessutom har jag ju Sälen och Rom under våren att se fram emot och kanske en London resa om kassan räcker till. Detta är dock osäkert då pengarna till utbildningen ska samlas.

Så nu är bollen i rullning och det känns så skönt!

0 Era tankar: