07 oktober 2009

Who has the biggest toy?!

Gud är verkligen så otroligt trött på alla människor som ska leka överlägsna och som tror att det är bättre än andra människor. Som jämför sig själva och sina ägodelar med alla andra och alltid ska vara lite bättre, och inte är sena med att berätta att det tycker det.

Varför är det så viktigt att hävda sig hela tiden?! Är det något som saknas i era liv som ni tror att ni ska uppnå genom att trycka ner andra? Var nöjd med den du är.. Man behöver inte alltid vara bättre än alla andra så länge du gör ditt bästa och försöker uppnå så mycket du bara kan.

Så sluta upp med skrytandet och var nöjd med den du är utan att trampa på andra..

10 Era tankar:

Maria Flinck sa...

Men har du tänkt på att alla kanske inte skryter, dom kanske bara vill dela med sig av glädjen för vad om har?

Cali sa...

Ja det är klart och det får man gärna göra men när man börjar tävla och hävda vad man har och vad det har kostat. Eller hur mycket bättre än alla andra man egentligen är.. Ja då tycker jag att man bara är patetisk..

Marco sa...

ojojoj vad har jag missat? jag förstår ingenting men det är en ganska intressant utveckling är det ett blogg krig jag bevittnar....?

Maria Flinck sa...

När blev det ett blogg(inget mellanrum)krig?

Cali sa...

Ne det är inget krig. Jag skrev bara ner mina tankar om patetiska människor och Maria kommenterade men inget krig här inte.

Cali sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Cali sa...

BTW så kan man skriva blogg krig både ihop och separat då det inte ens är ett riktigt ord. Prova själv att googla.

Maria Flinck sa...

Bara för att så googlade jag "bloggkrig" och "blogg krig" och när jag skrev blogg krig så kom det upp "menade du bloggkrig". Och jag förutsätter där med att Google har lite koll och därav att "bloggkrig" den rätta benämningen.

Cali sa...

Jag fick tvärtom när jag googlade så man kan använda sig av båda.

Marco sa...

ja men vem bryr sig orkar vara ord polis!!! blir så trött ska alltid skriva blogg krig!! det heter så nu och skriver man det jämt så kommer det bli rätt