11 oktober 2009

A night with good friends..

Nyss hemkommen från en väldigt trevlig och mysig middag med Tove och Anncharlotte på Hästen. Det blev en mycket prat om allt som hänt och inte hänt i våra liv den senaste tiden. Prat om frustationer och irritationsmoment som drabbat oss alla på senaste tiden. Kanske är jag inte ensam om att vara lättirriterad?!

Det blev en Planka med en massa bearnaisesås och givetvis en Strawberry Daiquiri.. MUMS!

Pernilla joinade runt tiotiden då hon hade varit i stan med klasskompisarna. Detta ledde till ännu mer prata skratta och mer alkohol för alla, dock inte mig då jag ska upp tidigt imorgon och jag helst inte ska dricka innan stygnen är helt läkta. Men det var lika kul för det!

Johan dök också upp och livade upp stämningen som bara han kan med sina låtsas kompisar och prat om oförstående saker. Vilket också gjorde kvällen ännu roligare.

Men nu blir det sängen då jag är helt slut och jag imorgon börjar mitt 15 dagars schema. Men jag får skylla mig själv då jag bett om extra timmar på helgerna. Så det känns ändå helt okej, dessutom utnyttjade jag denna dagen till fullo men vila och slappa hela dagen och middag med vännerna.

Sleep tight!

0 Era tankar: