27 oktober 2009

Back to zero..

Ännu en fullspäckad dag är över... Först blev det jobbet som dessutom var helt fullsmockat denna tisdag. Vet inte vart allt folk kom ifrån men det slutade aldrig komma. Kanske kändes det jobbigare eftersom jag inte mår helt hundra, men här har man inte tid att vara sjuk. Har hela veckan planerad så är sjukdomen på gångfår den vänta tills på måndag..

Efter jobbet mötte jag upp Pernilla och tillsammans gick vi ner till Teds där Anncha satt och blev tatuerad. Satt kvar där tills hon var klar och sedan åkte vi hem till mig för en galen familjemiddag. Ljudnivån var inte nådig och inte temperamentet heller. Mamma ställde sig vid grillen och till efterrätt fanns där både chokladpudding med grädde och hallon som Lorr fixat och paj med vaniljsås. Mycket mat för en stor familj!

Runt nio började folk åka hem som tur är då till och med jag började få smått panik av allas prat. Tillslut satt bara jag, Lorr, Niklas och Anncharlotte kvar i tystnaden och faktiskt bara njöt en stund.

Men sen var det dags för A att prova kläder inför lördagen. Tyvärr tror jag inte hon hittade något som föll henne i smaken. Lorr började även mobbas för att jag är kort vilket betyder att mina klänningar sitter som tröjor på alla andra förutom mig. But Heyy! They look good on me and thats all that i care about!

Men nu är det dags att sova då jag börjar redan klockan sju imorgon och direkt efter jobbet blir det åka till Solna för ett möte.

Sleep tight everyone!

2 Era tankar:

Elin sa...

Jag e oxå kort! :P

Cali sa...

Det är inge fel att vara kort! We loke lovely anyhow :)