03 oktober 2009

A Good Day..

Familjemiddag i alla sin prakt!
Mysfaktorn är på topp, maten är underbart god och sällskapet är det bästa. Bättre kan det inte bli efter en jobbdag med en massa folk både trevliga och otrevliga.

Därefter väntar en filmkväll med både Transformers: Revenge of the Fallen och The Ugly Truth. Ska bli helt underbart! Älskar att ha Lorr, Niklas, Annelie och Charlie runtomkring mig speciellt en dag som denna då humöret kanske inte är det bästa.

Vet inte varför irritationen sitter i idag. Har inte hänt något speciellt egentligen som skulle kunnat trigga det dåliga humöret men ändå ligger det och bubblar och väntar på att få komma ut.

Kanske är det jag, Kanske är det folk runtomkring mig, kanske är det helt enkelt så att jag just nu känner mig rätt malplacerad med de flesta.

Men något som var otroligt skönt var att få träffa Bello på en fika och skitsnack hemma hos Lorr och Niklas idag. Skrattar så otroligt mycket när vi alla är samlade. Åt saker som har hänt, nuet och sådant som vi vill göra. Ett enda stort skrattkalas.. And i Love It!

Have it good!

0 Era tankar: