01 oktober 2009

Getting up isn't always what you aim for..

Ligger i sängen, sjukt tröttefter gårdagsnatten som blev rätt sen. Men när man har roligt finns det ingen klocka i tanken.

Måste se till att ta mig upp då jag ska möta upp Tessan för lite lunch innan jag börjar jobba. Ska bli kul att träffa henne och Alex då det var ett tag sen nu. Därefter blir det jobba för hela slanten!

Får se till att ta det extra lugnt idag då det gör sjukt ont i ärret idag. Kanske överanträngde jag mig lite plus att jag fortfarande inte är helt frisk frn förkylningen. Kanske dags att ringa läkaren snart då det faktiskt har gått över en vecka. Visst vet jag att immunförsvaret är nere på noll efter operationen men hur lång tid kan det ta för kroppen att besegra en förkylning, kan man ju fråga sig.

Planerna för kvällen är något oklara men kanske blir det en tripp förbi hemma hos Maria. Man måste ju ta och kika in hur hennes fina lägenhet ser ut ju.

Have a nice one!

0 Era tankar: