01 oktober 2009

Today I got something back that I thought I had lost..

Det har varit en bra dag, en riktigt bra dag!
Dock är jag för trött för att skriva ner alla orden som kan beskriva denna dag, alla skratt och alla tankar.

Men en kort summering är väl på sin plats:
Äntligen tillbaka på jobbet, dock jobbade jag kanske inte med en av dom bästa men här ska man inte vara kräsen.

Maria tittade in på jobbet vilket inte är vanligt men alltid lika uppskattat. Fick även ett sms från henne som berörde mer än vad hon kan förstå.

Träffade Tove och Anncha, det blev klättring på kullar och sedan tog stormen över och blåste nästan bort oss innan himmlen öppnade sig och blötte ner oss från topp till tå.

Min älskade Little S öppnade ännu en dörr som kan leda till något stort.

Idol Erik gjorde en bra låt till en helt Amazing låt.

Pernilla och jag satt och diskuterade min tråkiga Tönt rock, hennes Avrättnings musik, Alla dessa underbara ballade som dock Pernilla inte kan förstå sig på, Självmordsmusiken som alla envisas att lyssna på och livet i allmänhet. Skrattade så jag kiknade ska ni veta.

Men nu dags för sängen då ögonen inte orkar eller vill vara öppna en sekund till..

Sleep tight!

0 Era tankar: