01 oktober 2009

I Will Always Be Proud Of You..

Jag kommer alltid att vara stolt över dig,
Vad du än väljer att göra med ditt liv.
Så länge du är lycklig så finns jag alltid där och backar upp dig.
Det är ju du och jag Marco..
Du är min bästa vän och jag Älskar dig mest ju..
You and me against the world!
Screw everyone else..

5 Era tankar:

N sa...

nästan så jag börjar gråta över att jag inte får vara med men visst screw me!! / bästa N

Anonym sa...

okej screw me...

Cali sa...

Niklas du vet ju att du alltid är med Its the Dream Team ju!

Anonym: Ja eftersom jag inte vet vem du är blir det lite svårt att inte Screw You.

Maria Flinck sa...

Ok, screw me, then screw u to!

Cali sa...

Haha ne inte dig Maria! Me love you så du kommer aldrig bli screwed! Handlade mest om att man inte ska bry sig så mycket om vad folk tycker och tänker utan göra det man själv vill med sitt liv. Alla är så känsliga ju!