21 oktober 2009

Playdate with friends...


Gårdagen gick sisådär, jobbet sög och irritationen var på topp. Mycket att göra och nolltolerans..
Det blev bättre när Lorr kom förbi och vi bestämde oss för att gå och äta middag tillsammans. Efter en snabbvisit uppe hos henne gick vi ner till Hästen.

Sara jobbade vilket alltid är lika trevligt. Det blev en pasta Roma like always. Supermumma!
Maria joinade när hon hade slutat skolan och vi satt o pratade om allt och ingenting.

Runt tio tiden ramlade en trött och stessad Pernilla in. Vi satt kvar ett tag och hade trevligt men då Pernillas stress blev för mycket så bestämde vi oss för att åka hem. Väl hemma gick jag o la mig och somnade på en gång.

Idag är jag ledig och det är alltid lika uppskattat. Låg kvar i sängen ett bra tag och kollade igen mig på alla serier jag missat.

Men nu ska jag och Pernilla åka till Jenny för lite vaxning.

See ya

0 Era tankar: