25 oktober 2009

Crazy Sweets addiction..

Me want some sweets!
Är så sjukt sugen på något sött och onyttigt. Men jag får ju verkligen inte! Eller okej kanske får man unna sig ibland men jag försöker ju att inte äta sådant. Får se om jag orkar pallra mig ut i kylan och ta mig till affären annars kanske jag kan baka något... KLADDKAKA! Det skulle vara gott!

Ne men nog prat om sötsaker.. Gårdagen blev inte som förväntat då tanken var att jag bara skulle ta det lugnt med huvudet och allt. Dock försvann huvudvärken under kvällen så jag Lorr och Niklas bestämde oss för att gå ner och ta en drink, dessutom hade jag lovat Emil att vi skulle komma förbi någon gång under helgen.

Så We got all dressed up och tog oss ut på stan.. Eller ja snarare Centralvägen. Ner till Fame där E envisades med att bjuda på drinkar. Dock var det alldeles för mycket folk där så vi gick över till Hästen där det blev varsin shot för mig och Lorr och givetvis Strawberry Daiquiri! Chrille och hans vänner hade också hittat ner till Hästen denna lördagkväll så vi fixade ett långbord slog oss ner. Lyckades till och med introducera Stawberry Daiquiri för grabbarna som envisadees med att kalla det för en Tjejdrink.. Men skrattar bäst som skrattar sist för där satt det tillslut med varsin rosa drink i handen och tyckte minsann att det var jätte gott.

Runt ett då Hästen stängde drog vi alla ner till Magget för att fortsätta festandet. Dock tror jag att vi tappade en hel drös på vägen ner för väl framme var det bara Jag, Lorr, Niklas och Chrille kvar.. Emil kom ner och det blev ännu mer drinkar, dansande och en massa prat. Men tillslut var det dags för denna lilla partyprinsessa att bege sig hemåt.

Lite rund om skorna och huvudet i det blå ramlade jag in runt tre tiden.. eller efter tidsändringen blir det väl två. Lyckades på något sätt göra te och mackor som jag proppade i mig innan jag slocknade.

Idag har jag spenderat tiden med att återhämta mig när det gäller sömn och böcker som jag inte har hunnit läsa än.

Nu blir det nog fan lite bakning!

0 Era tankar: