12 oktober 2009

Söndags mys med La grand Familia..

Gårdagen spenderades på jobbet. Som jag förutspådde gick dagen fort som bara den innan man visste ordet av så var det dags att stänga. Efter jobbet åkte jag hem och la mig en halvtimme och inväntade The Family.

Det hade varit på Ikea och hämtat upp Bello när det ändå var i hennes krokar. Så de köpte med sig mat och sedan satt vi hela stora familjen och skrattade och pratade om allt och ingenting. Så otroligt mysigt att vara samlade allihop. Speciellt då Bello var med för en gångs skull. Jag menar hon är ju den av alla vännerna som verkligen är en del av familjen. Vi har växt upp tillsammans och mina föräldrar ser henne som en dotter och jag, Lorr och Annelie ser henne som en syster.

Efter middagen joinade Samuel och vi bestämde oss för att åka och hyra film och köpa lite gott till filmen. Det blev fruktsallad för min del då jag kände att det har blivit en hel del skräpmat den senaste tiden.

Dock gillade jag och Bello inte filmen så vi gick ner och pratade och tillslut somnade vi. Runt tolv vaknade vi och bestämde oss för att tvätta bort sminket, byta om och gå upp och lägga oss. Bra timat då deras film precis hade tagit slut.

Så det blev säga Bye bye och sen lägga os i sängen och somna till Gilmore Girls.

Nu ligger vi mätta efter en stor frukost och kollar film. Har redan hunnit med Now and Then, en gammal favorit från våra tidiga tonårsår och nu har vi bytt till lite en lite tyngre film Eye for an Eye.

Have a nice day!

0 Era tankar: