08 oktober 2009

Biokväll med Pernilla...

Sitter här hemma och har precis tryckt i mig en Big Mac. Ibland undrar jag om mina föräldrar kan läsa mina tankar. Satt nämligen och funderade på att jag inte hade ätit Mc Donalds på väääldigt länge. Var hur sugen som helst och då ringer pappa och undrar om jag och Annelie skulle kunna tänka oss Hamburgare till middag då han och mamma hade ätit ute.

Så nu är jag mätt och belåten och lite trötter. Men inte ska här sovas riktigt än utan istället blir det bio med Pernilla. Vi ska se Surrogates med Bruce Willis, en ny Sci-Fi Action Thriller at it's best!

Därefter väntar sängen då man börjar klockan sju imorgon bitti. Usch är inte alls sugen på att jobba men en plan är en plan så nu blir det jobba så mycket man bara kan. Ibland får man slita lite extra förr att kunna nå sina mål, och det handlar bara om åtta månader ju!

Have it good my friends!

0 Era tankar: