16 oktober 2009

What a drama full night..

Gårdagen var lite surrealistisk måste jag säga. På jobbet var allt som vanligt dock var inte humöret på topp så det var lite svårt att spela glad och positiv.

Det dåliga humöret satt i hela dagen och jag lyckades till och med vara rätt så otrevlig vilket jag normalt sett inte är. Men efter jobbet så ringde Lorr och ville att jag skulle åka in till stan för att lämna tillbaka en jacka som hon köpt. Hade ingen vidare lust men hon kunde inte lämna Niklas då hann inte mådde bra. Tillslut lyckades hon få tag i butikschefen och fick dispans till idag med bytandet av jackan.

Så jag gick hem till Lorr och Niklas och tog det lugnt en stund. N mådde inte så bra men vägrade ringa läkaren. Lorr lagade middag och hon och jag åt den framför tvn.

Pernilla hämtade mig runt åtta tiden och därefter åkte vi hem till mig för att se Top Model. Under avsnittet ringer L och säger att det är på väg till danderyd med N. Fanns egentligen inte så mycket jag kunde göra men oron satt ju i.

Pernilla åkte hem runt ett, två och efter det kunde jag inte somna då jag var orolig över N och undrade hur allt skulle gå. Tack och lov fick han åka hem tillslut efter flera timmars av oro från alla runtom.

Hoppas du mår bättre idag N! Lorr är den bästa sjuksystern man kan ha!

Thats my drama full night!

0 Era tankar: