04 oktober 2009

Sunday evening again..

Alltså gud vad denna vecka har gått fort. Redan söndag och jag som inte ens kan minnas att det var torsdag. Men äntligen är det snart måndag igen och en ny vecka startar. Brukar egentligen inte vara ett fan av måndagar men just denna måndag ser jag fram emot.

Ingen speciell anledning egentligen, men jag tror att nästa vecka kommer att bli helt underbar! Kanske hittar jag tiden att umgås lite med nära och kära, lite shopping och en massa kvällsmys i soffan nu när kylan knackar på dörren. Fredag bjuder dessutom på Idol och Vin mys med Pernilla så det är alltid lika skoj. Måste även finna tiden att träffa Maria och se hennes nya lägenhet och bara prata om allt och ingenting.

Jag har så mycket planer för det närmaste året. Ett år av hårt slit men ack så kul jag kommer ha det! Speciellt när jag äntligen är klar och målet är nått. Dessutom när man har en belöning vid slutet av resan som lockar så kommer allt att vara värt det i slutändan.

Men nu ska jag mysa ner mig och kolla på The Ugly Truth tror jag.. Hmm får se något blir det iallafall.

Have it good!

0 Era tankar: