13 oktober 2009

Jag säger bara ge upp..

Underbar start på morgonen måste jag säga. Snön gjorde hela min dag! Dessutom blev inte dagen sämre när jag kom in på jobbet och det luktar saffran i hela bageriet. Bagaren har kokat saffran idag vilket betyder att snart om bara någon vecka kommer det efterlängtade lussebullarna! Mums!!

Under hela dagen gick jag som på moln, inte ens stressen fick ner humöret! Nu sitter jag hemma nyduschad och funderar på att sätta mig och plugga lite och sedan kanske ta och vila lite. Vad som händer ikväll har jag ingen aning om. Skulle träffa Anncharlotte men då jag slutade jobbet bultade huvudet. Men nu känns det dock bättre men nu fick jag veta att A är sjuk och jag får definitivt inte bli smittad så det får bli att hitta på annat att göra.

See ya!

0 Era tankar: