14 oktober 2009

Fika och sedan mys..

Efter jobbet tog jag en promenad upp till centrum för att möta upp Tessan. Vi gick runt lite i butikerna medans vi väntade in andra Tessan och Alex. Inhandlade ett linne och en kjol som jag tror kommer se fabolous ut tilsammans.

När Tessan och Alex anlände blev det fika på Waynes där allt mellan himmel och jord togs upp. Sedan blev det lite mys med Alex som var rejält trött och kramig. Så underbart söt!

Efter fikat gick jag ner till Hästen för att hälsa på Pernilla som jobbade. Satt där en stund och pratade med henne och Lotta och sedan drog jag vidare till jobbet för lite prat med Emmy och sedan hem till dom bästa!

Där blev det filmmys och middag, Dock var jag inte speciellt hungrig så ingen middag för min del.

Nu är det dags för lite tv tittande och sedan sängen. Så sov gott mina vänner!

1 Era tankar:

Anonym sa...

L:Jag är bäst! N:jag är mest bäst!