31 oktober 2009

To little time..

Hej mina vänner!
Vet att jag har varit sämst på att blogga det senaste dagarna men har helt enkelt haft fullt upp både fysiskt och psykiskt.

Huvudvärken har varit i princip olidlig det senaste dagarna men det brukar ju bli så när jag stressar allt för mycket.

I veckan har jag hunnit med en hel del måste jag nog säga. Åkte in till stan med Loretto då vi unnade oss en välbehövd manikyr. Fick dessutom möjligheten att prata lite med min framtida lärare, hon var helt underbar ska ni veta. Jätte trevlig men samtidigt väldigt seriös. Längtar redan till nästa höst!

Har även hunnit med att fixa håret då det såg hemskt ut. Pernilla har både klippt och färgat och jag kunde inte vara nöjdare just nu.. Eller jo om jag hade mitt långa hår tillbaka men det är bara att vänta tills det växer ut.

Igårkväll blev det Idol med A och sedan joinade även L som kom direkt från jobbet. Vi satte på en film och det slutade med att vi alla tre somnade i soffan och vaknade runt tre och insåg att det var dags att gå och lägga oss i våra sängar.

Ikväll blir det Fabben med alla tejerna. Ska bli hur kul som helst då det var länge sedan vi fick ihop alla. Förfesten blir hos mig och sen drar vi ner till Fabben och festar på!

Have a nice one!

0 Era tankar: