10 oktober 2009

Fun nights with friends..

Har inte hunnit skriva så mycket det senaste två dagarna, kanske har jag egentligen inte haft stor lust att skriva ner något då det alltid är någon som tar illa upp. Men saken är den att det här är min plats att skriva ner mitt, liv mina tankar och allt annat som jag känner att jag vill få ut ur hucudet på mig. Så gillar du inte vad som står läs inte helt enkelt.

I torsdags blev det bio med Pernilla och Samuel. Vi hade riktigt kul och skratten började redan i bilen på väg dit. Otippad trio men ändå var kvällen riktigt bra! Vi såg Surrogates, en ny Sci-Fi Action Thriller med Bruce Willis. Mycket bra film måste jag säga, allt från skådespelarna till det orginella manuset. Många filmer handlar ju om nästan samma sak, men i med Surrogates har det lyckats skriva ett oginellt manus om en historia som aldrig berättats förut. Riktigt bra film som jag rekomenderar.

Igår blev det först jobbet och sedan hem och vila. Var så sjukt trött vilket kanske inte är så konstigt då jag var inne på den 13 dagen av non-stop jobb. Efter vilat blev jag upplockad av Pernilla och därefter hämtade vi upp Anncharlotte. Vi åkte ner till Burger King för att inhandla middagen och begav vi oss hem till Anncharlotte för lite Idol-Tittande.

Det skrattades en hel del där med och vid elva tiden var vi helt utslagna. Jag och Pernilla lämnade en trött Anncharlotte och åkte ner till Hästen för att hälsa på Sara. Väl där sprang vi på Samuel som var ute med några jobbarkompisar och sedan Lasse och Sampa. Så vi stannade en stund men tillslut höll vi på att somna på plats. Så Pernilla körde hem mig och väl här somnade jag efter lite tv tittande.

0 Era tankar: