06 oktober 2009

Movie, dinner and friends!

Mötte upp Maria i centrum efter min snabbvisit hemma. Vi träffade även på Lorr och Emma som också hade vågat sig ut i det kalla höstvädret för lite shopping. Hittade inte så mycket men det blev vantar, ny puderborste, jötte fina höstögonskuggor och ett par mossgröna benvärmare som kommer att sitta fint nu när det blir lite kallare.

Efter shoppingturen gick vi ner till Hästen och köpte med oss en underbart god Pasta Roma som vi tog med oss hem till Lasse. Väl där mumsade vi i oss middagen och choklad som efterrätt medans vi tittade på G.I Joe: The rise of the cobra. Riktigt bra film måste jag säga. Älskar den typen av filmer och det blir ju inte sämra av att huvudrollen är Channing Tatum som är riktigt ögongodis ska ni veta.

Fick även titta in hos Maria och lägenheten var riktigt fin med en jätte fin fondvägg i vardagsrummet och ett mysigt kök där det kommer att lagas en massa god mat framöver. Så Maria förvänta dig storkok ala Grande!

Då filmen var slut var det dags att bege sig hemåt, dock missade jag bussen så jag kilade in till Hästen och sällskapade med Pernilla och Sasa. Glömde helt bort tiden och tillslut var det stängningsdags och snälla Pernilla skjutsad hem mig.

En riktigt underbar måndag med några av det underbaraste!

Nu är det dags att sova och vakna upp pigg och utvilad till imorgon då planerna är, först jobba och sedan träffa Sandra som jag inte har umgåtts med sen The Pink Party.

Sleep tight, Don't let the bedbugs bite!

0 Era tankar: