06 oktober 2009

The game is on..

En rätt händelselös tisdag mina vänner.

Var på jobbet där det var fullt upp med folket, städning soppa och allt annat som måste göras. Dock blev det mycket prat om allas irritation som har uppstått efter allt tjafs på jobbet. Så nu är det dags att ta tag i saker och inte backa undan och vara seg..

Så i fronten har vi lilla konflikta rädda Carro som för en gångs skull ska ta tag i det här och inte ge med mig, för rätt ska vara rätt och jag ska banne mig stå på mig! Hatar konflikter och försöker att unvika dessa i bästa mån men nu har till och med jag fått nog. Man kan inte bete sig hursomhelst och tro att det ska passera utan att folk reagerar.

Eftre jobbet skulle jag ha träffat Sandra men jag mådde inte speciellt bra då jag råkade göra någon konstig rörelse som gjorde att det högg till i såret. Därefter blev jag yr och illamående så jag valde att åka hem och vila, vilket jag nu känner var väldigt välbehövligt.

Men nu är det dags för lite serietittande och därefter sängen. Börjar klockan sju imorgon så tidigt i säng.

Have a nice one!

0 Era tankar: