28 oktober 2009

Im done..

Gud klockan är bara nio men ändå känner jag mig helt färdig. Känns som jag har utkämpat ett krig eller något.. Kanske är det all stress och oro som äntligen släpper.

Vaknade imorse och kände mig så otroligt trött, gäspade mig igenom halva dagen. Efter lunch började dock nervositeten inför mötet märkas och detta gjorde mig faktiskt lite piggare!

V kom ner till jobbet och mötte upp mig och E, därefter åkte vi till Solna för att träffa ombudsmannen. Fick svar på en hel del frågor.. Saker som jag undrat länge och annat som bara styrkte mina mistankar gentemot Mr Psykopat. Känns bra iallafall att veta att man inte är ensam... Att vi tre står tillsammans i allt det här och att vi idag fick bekräftat av S att han backar upp oss!

Tror nog att all min styrka den senaste veckan har gått åt till att tänka och planera in det här mötet i huvudet. Kanske verkar jag lugn som en filbunke på utsidan men detta är oftast ett säkert tecken på att det råder ett kaos på insidan.

Men nu är bollen passad.. Your Move!

0 Era tankar: