18 oktober 2009

Wonderfull Sunday it is..

Nyvaken trött och lite seg, men på ett bra sätt. Har haft en trevlig helg med jobb, vänner, shopping, familjen och idolmys med lillasyster.

Igår blev det åka till Täby med Tove efter jobbet, där åt vi en god lunch/middag och satt och pratade för första gången på riktigt länge. Hade glömt hur lika vi egentligen tänker när det gäller vissa situationer och personer. Efter maten kollade vi runt lite i butikerna och var väldigt ekonomiska då vi endast köpte sådant som vi faktiskt behövde istället för att bara köpa allt som vi ville ha.

Så jag kom hem med en svart guldig kort klänning från Hm. Riktigt snygg speciellt om du kompar den med att par snygga heels!

Efter Täby åkte jag hem och fixade lite innan det var dags att åka hem till Maria för en movienight med henne och Jocke. Det blev Eden Lake, en film som jag och Maria har kollat på i videobutiken rätt länge nu men aldrig hyrt.

Filmen var för det första helt värdelös, dessutom har jag nog aldrig mått så illa och dåligt av att se en film. Jag satt i fåtöljen och hyperventilerade, skakade och var helt yr. Kanske var det allt blod, de groteska såren, alla knivar eller tanken på att någon människa kan behandla en annan individ på det sättet. Usch!

Då illamåendet hade släppt lite bled det Get Over it. En Sweet och rolig film med bla Kirsten Dunst. En riktig feel good movie som man såg om och om igen under tonåren. Somnade till den i Marias fåtölj då jag faktiskt hade varit uppe sedan sex. Söta M skjutsade hem mig efter filmen där jag totaldäckade inom tio minuter.

Lovely Weekend!

0 Era tankar: