22 mars 2009

All done..

Packningen står i hallen och inväntar avfärd, Kameran ligger på laddning och handbaggaget inväntar några sista grejer som jag får packa ner imorgon. Själv sitter jag mätt och belåten i soffan och tittar på Doomsday. Älskar den filmen, lite konstig och enligt vissa en total rip off av 28dagar senare och I am Legend. Men det håller jag inte med om, visst det handlar om en smitta och att isolerat den men där slutar likheterna. Doomsday har några riktigt grymma karaktärer.

Nervositeten börjar kännas i kroppen då jag har fått för mig att jag kommer komma till London och fatta NADA när lokalbefolkningen säger något. Att jag kan engelska både i tal, skrift och läs har jag förträngt. Jag menar jag läser ju helst engelska böcker, ser filmer utan svensk text och kan prata skapligt varför skulle jag då inte förstå vad de säger?!

Men det kommer att bli toppen! Dessutom har jag ju min personliga guide Maria som har koll på vart det bra shopping ställena finns och vart maten är som godast.

Same persons, new haircolor, different airport!





0 Era tankar: