07 mars 2009

He is so cute..

Maria och jag tog oss tillslut utanför dörren. Vi tog en sväng förbi hemma hos Elin, Radek och lilla Leon. Han är verkligen så otroligt underbar, så liten så söt. Radek var jätte söt och dukade fram fika medans vi satt och pratade om den lilla.

Efter trippen förbi E drog vi hem till mig och satte oss med mamma en stund. Jag duschade och nu ligger jag här i sängen och väntar på att Maria ska vakna. Hon mådde inte så bra så hon la sig ner för att vila en stund i min säng, men somnade på två röda.

Börjar bli orolig för hennes andning men hon vill inte åka in till Danderyd. Själv tycker jag att det kanske är det bästa då det låter som om hon har sprungit upp och ner för trappor i en timme typ.

Om jag inte får med mig henne till Danderyd blir det myskväll hemma hos Annelie med dagboken och smörgåstårta! Längesen jag såg den filmen men den är så underbar!

0 Era tankar: