20 mars 2009

Movienight hos A..

Dagen passerade i snigelfart, det fanns en massa att göra och kunderna slutade inte komma. Men Maria och Jocke hämtade upp mig efter jobbet och det bar av hem till Annelie med ett snabbstopp på Max för middag. Upplagt för en trevlig kväll!

Vi köpte med oss, det blev Orginalmålet och falafel snacks. Dock smakade inte falafeln lika gott som den i Spanien men det dög. Vi tittade på Wedding Crashers, (galet rolig film by the way) och åt efterrätt. Det blev det vanliga när man åker till Annelie och Greta, Chokladbiskvier!

Så nu är det sängen som kallar, känner mig inte alls trött då jag har bråkat med L och det bådar aldrig gott. Hatar att bråka med folk som står mig nära, för även om jag vet att det kommer att bli bra igen får jag ändå ont i magen och tankarna bara snurrar runt i huvudet.

Men jag ska iallafall göra ett försök, vill ju vara utvilad imorn då det är både jobb och annat inplanerat.

Sleep tight don't let the bedbugs bite!

0 Era tankar: