17 mars 2009

Planning the vacay..

Idag var det nog en av de sämsta dagarna när det gäller trycket i huvudet. Men började med antibiotikan så nu lär det bli bättre.

Har även checkat av städningen från listan så nu är det bara packning och lite annat fixande som måste göras. Veckan är rätt fylld med saker att göra så dags det får nog bli till helgen. Imorn blir det filmkväll med P efter jobbet, vet dock inte vad det blir för film förmodligen Wallander.

Ska kolla om Maria har tid att träffas på torsdag och kolla biljetter till sommaren också då jag verkligen måste köpa biljetten så fort som möjligt. Anledningen till stressen är att jag måste vara där första veckan i juli då pappas 50 årsdag ska firas, och även Lorrs 21 årsdag.

Tanken är att jag och M åker ner till den veckan sen beroende på om L och N ska med till Hultsfred åker dom tre hem och jag stannar, eller om jag kanske också åker hem. Sen ska vi tillbaka dit i augusti över min födelsedag.

This summer is going to be great!

0 Era tankar: