15 mars 2009

Celebrating Miss M big time..

Firandet av Maria går bara att beskriva med ett ord WEIII.. Hade så jäkla roligt, hela kvällen var toppen från förfest med melodifestivalen till Fabben.

Hemma hos M satt vi mest och snackade skit och skrattade åt årets melodifestival. Det såg riktigt knivigt ut då vi verkligen trodde att Ugglas skulle vinna. Mest var det vell min och Marias felräkning, borde verkligen plugga upp matten..

Men sen bar det av till Fabben! Där dansade och röjde vi på dansgolvet, det blev lite shots för Carros del men det var jag värd. Dessutom hade jag bestämt mig för att dricka tills smärtan i huvudet inte kändes längre, och det lyckades jag med fram till imorse då huvudet var hundra gånger värre än igår. Men det var värt de!

Maria blev jätte glad för presenterna och hon verkade faktiskt ha en toppen kväll, så We did good!

Träffade mycket gamla vänner som jag inte sett på säkert ett, två år. Väldigt kul att se att vissa saker aldrig förändras. Det kändes som att jargongen fortfarande fanns kvar. Så nu är det fika med Jossan som ska inplaneras och kanske bilträning med Jonte. Hittade även C. Kavring i vimlet det var jätte kul då man inte sett henne på kanske tre år eller nått sånt. Vi pratade om allt vi gjort under den tiden sen gled samtalet in på N och hur underbar han är. Så Niklas nu har du det svart på vitt Du är AMAZING!

Now its time for Pizza!

0 Era tankar: