26 mars 2009

Shop ti'l you drop..

Gardagen kan inte summeras pa ett annat satt.. Vi shoppade tills vi vacklade hemat i sakta takt och sen stupade i sang.

Hur orkar man shopppa flera dagar i rad kanske ni nu undrar, men jag och M ar ena rutinerade shoppare som har vanan inne. Vi gar in i en butik, tar ett varv, sen annu ett sen plockar vi pa oss allt vi vill ha, provar och sen koper vi anda inte ens halften. Men we like it!

Man kan saga att igar gick vi runt pa Londons gator i tolv timmar. Ni kan ju gissa att fotterna varkte. Vi han med en tripp till Brent Cross centre for att forsoka hitta Sephora, det tog oss 45 minuter dit, 45 minuter hem, och inte fanns det nagot Sephora dar inte. Det hade inte ens nagra bra butiker. Men vi hittade ett par jatte fina ballerina skor och annu ett par leggings. Smakade aven munkarna fran Crispy creme och jag kan saga att jag forstar varfor det ar en sa stor grej och da ar jag inte ens sa fortjust i munkar..

Men sen bar det av mot Oxford Circus och Carnaby Street dar vi hittade Miss Sixty butiken, dock hade det inte strumbyxorna vi var ute efter men det gjorde inget da vi handlade massor i andra affarer. Hittade tva jatte fina vaskor, en jatte fin bikini fran Playboy butiken och finally mina Rolling stones t-shirts. Det blev aven en DEF DEF t-shirt (las Ramones) och lite sma grejer till vannerna.

Sen vandrade vi runt i Soho i nagra timmar och hade faktiskt en valdigt trevlig dag ala Carro och Maria style!

2 Era tankar:

Anonym sa...

Emil har äntligen fått sin efterlängtade Rolling stone tröja! ;D

Grattis

Cali sa...

Haha TACK! Känbns underbart kommer njuta när jag har på mig den första gången... och alla gånger efter det!!