16 mars 2009

When you know what to expekt but its still great..

Blev ungefär som jag hade tänkt mig men kul var det så länge det varade. Dock blev det ingen film för min del. Filmen vi skulle se hittade vi ingen text till så vi bestämde oss för att se Rock and Rolla. Men vid det laget hade min huvudvärk speedat upp till hundra på tio minuter, och klockan hade hunnit bli elva. Så när Pernilla ringde och frestade med att jag kunde åka hem med henne var valet inte så svårt.

Så ja grabbar jag är en BANGARE! Är ni nöjda nu Niklas, Mange och Samuel. Lovade dom att jag skulle skriva ut det i bloggen då det tyckte jag var kass som drog hem innan filmen började. Men fan hade så sjukt ont och glasögonen som lättar lite på trycket då jag inte behöver anstränga ögonen lika mycket låg kvar hemma på nattduksbordet.

Glömde dom när Maria ringde och det blev speeding till Löwet. Glad att det inte var något allvarligt M! Vi måste ju bli friska till London nu.

P och jag åkte hem till mig, satte oss och snackade och såg båda rätt miserabla ut då hon också börjar bli sjuk.. Hmm är vi alla sjuka på en och samma gång nu?! Konstigt nog har vi dock inte samma sak någon av oss. Men nu kallar sömnens värld på mig så...

Sleep Tight Don't Let The Bedbugs Bite


0 Era tankar: