22 mars 2009

Family dinner..

En hektisk dag avrundas med en underbar kväll i familjens sällskap. Det blev lite småshopping under lunchen. Hittade en marinblåklänning med randig överdel, en korallfärgad klänning som kommer att sitta jätte snyggt med en svart kofta och ett korallfärgat längre linne från gina som också kan bäras med en kofta.

Kanske är lite knäppt att shoppa dagen innan jag åker till London. Men saken är den att jag ville ha något snyggt att ha på mig när vi är där. J skrattade åt mig då jag sa att jag behövde nya kläder att shoppa i.. Men hey man vill ju vara sitt snyggaste JAG på Londons gator.

Däremot blev det lite snålare tankar när det gällde pudret, kände inte att jag ville lägga ner 600 sänn och köpa det jag brukar använda så det fick bli Loreals mineral puder för 175:- men det funkar nog lika bra.

Men nu ska jag fixa tacosen för snart blir det mat med brownie längde från 7 Eleven som efterrätt MUMS!

0 Era tankar: