29 mars 2009

Bye London..

Har äntligen hittat tiden att sätta mig ner och blogga. Kom hem igår kväll efter en lång resa med en tjattrande tant brevid mig. Det blev lite väntades på Arlanda då min mamma inte vet vad passa tiden är.

Men jag och M hittade sätt att roa oss på som bara vi kan. Det blev en rolig stund utanför terminal 2! Jag Maria and the trolley! Tillslut var vi tvungna att lämna kvar honom då han inte fick plats i bilen. Lite tråkigt, men vi kommer att träddas igen Trolley jag lovar.

Men det finns bara ett ord att beskriva London och hela resan UNDERBART eller som man skulle säga i London WONDERFULL!

Hade så otroligt kul! Fotade som en galning och shoppade tills jag bokstavligen stupade i säng. Har köpt så mycket fina saker, men bästa köpet är nog min lilla platttång och Stones tröjorna.

Om ni någonsin besöker London se till att gå in på en av de bästa butikerna Primark. Finns kläder, skor, väskor, smink, assesoarer och en massa annat och allt är super BILLIGT.

Det bästa minnet som faktiskt var en av det bästa sakerna jag gjort i mitt liv är att se musikalen Phantom of the opera. Finns inget bättre ord att beskriva den musikalen med än Makalöst, fantastiskt! Det var en mäktig upplevelse och jag grät som den Carro jag är. Men bara för att det var sorgligt men för att den var så otroligt bra.

Sen har vi ju några personer som sent kommer att glömmas. Tanten med hjärnmasken nere vid tåget, Mannen med hjärnhatten vid Baker street station, Killen med hela TVÅ hamburgare från KFC som slaskade i sig maten på tåget och tappade hälften på golvet och torkade av sig på byxorna, Tantens reaktion när hon såg killen äta sina TVÅ hamburgare brevis oss, Hotell killen som frågar på sluddrig engelska om jag och M är franska och sen säger att om toa dörren inte är lagad så är det bara att hänga ett lakan för (Han måste ha varit hög), sen sist men inte minst har vi trollet som satte sig brevid oss på bussen hem, hon såg ju sjukt läskig ut.

Hade en underbar resa och London kommer att besökas igen det kan jag ju lova!

0 Era tankar: