13 mars 2009

Busy busy..

Jobbade idag fast jag fortfarande inte känner mig helt hundra. Har iallafall listat ut vad felet är.. Har gått och insjuknad med Bihålsinflamation. Så nu är det penicilin kur som gäller, SUCK!

Vet dock inte om jag ska börja redan idag eller vänta till efter helgen då de blir kalas firande imorn kväll då bästaste Maria fyller 24. Å andra sidan vill jag vara klar med penicilin kuren innan vi åker till London måste jag börja imorn som senast.

Dagen har varit lite stressig då jag efter jobbet hade planerat en fika med Tessan och Alex. Fick inte tag i henne för att avboka så det fick bli en snabbfika innan Pernilla kom ner och mötte upp mig. Vi fixade lite till imorgon och nu har jag äntligen kommit hem. Pajen står i ugnen, kläderna till Maria är packade och jag är så INTE fixad än.

Var tvungen att lägga mig ner en stund och vila då kroppen börjar skrika efter en vilopaus. Hur ska jag orka med jobbet och sen hela natten om kroppen inte vill hänga med?!

Men får göra mitt bästa, det är ju faktiskt inte varje dag M fyller år. Men nu ska jag vila en liten stund sen blir de stressfixning och åka racerfart till Maria för att hjälpa till med förberedelserna för hennes födelsedags middag ikväll.

0 Era tankar: