19 mars 2009

Don't want to go to work day..

Ligger här i sängen och vill inte gå upp, vill bara vara hemma ta det lugnt se någon gammal klassiker och bara mysa i soffan. Kanske se Little Women. Längesen jag såg den, en helt underbar film. När jag var liten kollade jag alltid på den när jag var hemma från skolan och var sjuk. Vet inte varför det blev just den men efter första gången jag såg den så fastnade den och I just loved it!

Men jag är inte sjuk och har inte lyxen att vara hemma idag då jag har semester hela nästa vecka, så filmen får vänta. Men ikväll blir det nog filmkväll hemma hos Annelie. Hoppas på Dagboken nu när Joakim inte ska med eftersom han känner sig lite sjuk. Tråkigt att han inte mår bra då det skulle bli både mat, film och givetvis trevligt sällskap. Men Jocke du borde verkligen ge Dagboken en chans någon dag tror att du skulle gilla den!

Men vi kanske kan styra upp en filmkväll i helgen Maria om J mår bättre?!
För helgen ska vara lugn, orkar inte gå ut eller ens fixa iordning mig. Har en massa att göra så det finns ingen tid för styling, fylla eller dagen efter.

Däremot finns det alltid tid för movienight i underbara vänners sällskap! Ska också planera in bio i helgen då Watchmen ska prickas av från listan Movies to see this spring! Vet dock inte vilken dag bion blir då det är svårt att hitta en dag alla kan. Jobbet och andra planer är alltid i konflikt med bioplanerna. Men vi ska nog lyckas pyssla ihop det hela.

Time to go to work!

1 Era tankar:

Maria Flinck sa...

Filmhelg sound good, bio vet ja dock inte.. ska fundera på de..