30 mars 2009

Sleepy monday,,

Är riktigt trötter idag! Känns som jag sov noll inatt, vilket jag typ gjorde då jag hade svårt att somna. Men det var ändå helt okej att vara tillbaka på jobbet och träffa alla igen.

Kände mig riktigt glad hela dagen då solen har tittat fram och värmt. Fick en sådan vårkänsla! Så det fick bli kesosallad och färskpressad apelsin juice till lunch.. så gott!

På kondis märker man att det är vår när folket ber en att öppna uteserveringen, när man måste ställa upp dörren för att solen ligger på och det blir jätte varmt bakom montrarna och sist men inte minst då man slipper skura golvet hundra femtioelva gånger för att slasket följer med alla kunder in.

Efter jobbet blev det fika med Tove då hon åker till Egypten imorgon, är riktigt avundsjuk måste jag tillägga. Vi hade det väldigt trevligt och det blev en hel del catching up då vi inte setts på ett tag.

Sen bar det av hem med tårta i högsta hugg då Elie skulle firas och muntras upp. Men du kommer att se att allt löser sig, det kan inte hålla på för alltid!

Men nu tror jag att jag ska lägga huvudet på kudden ladda dvdn med Phantom of the opera och försöka sova, då jag håller på att faller ihop av trötthet. Men sov gott allihop, vem vet kanske blir det något mer inlägg innan jag somnar...

0 Era tankar: