09 mars 2009

I challenge you..


Jaha som att det inte var nog med kedje sms nu finns det tydligen en bloggduell också.

Maria utmanade mig, och jag är inte den som backar för en utmaning haha...


Gör så här:

-Länka till den som har utmanat. (Maria)
-Berätta 7 sanningar om dig själv.
-Sen är det din tur att utmana folk.


Sju sanningar om lilla mig:

1. Jag är lätt klaustrofobisk, får panik om någon går emot mig och stänger in mig i ett hörn eller om man står för nära.

2. Min högsta dröm när jag var liten var att bli Ariel i lilla sjöjungfrun, och bo i Atlantica.

3. Litar väldigt lätt på människor men sviker de mig är det svårt att vinna tillbaka min tillit.

4. Jag har opererat brösten men inte pga skönhets komplex utan pga medfött fel.

5. Tror stenhårt på att det finns en person som man är ämnad för, din själsfrände.

6. Tror på ödet. Everything happens for a reason. Det som inte fäller oss gör oss starkare.

7. När ingen ser mig sätter jag på Britney Spears på högsta volym och sjunger så högt jag bara kan.


Jag utmanar:

http://cherry08.devote.se/





0 Era tankar: