07 mars 2009

Taking it slow isnt always a bad thing..

Så skönt att det inte blev någon kryssning. Kände verkligen för att bara ta det lugnt och bara vara.
Det är just det jag har gjort och kommer att göra hela kvällen. Så underbart!

Maria och jag köpte med oss godis, popcorn, cola, familjepizza och hyrde tre filmer. Bättre än så kan det ju inte bli.

Vi har sett Shutter, Singing bee och nu Samantha Who. Funderar på att anmäla Maria till Singing Bee då hon kan varenda text på varenda låt som spelades idag. Jag har lovat at jag kommer att bänka mig på första raden med en stor skylt och kameran och hejja på som bara den.

Skulle de inte vara kul om Maria ställde upp?! Det skulle vara så bra. Måste pusha henne lite så hon ställe upp. Ska bearbeta henne lite!

1 Era tankar:

Elin sa...

Haha!! Klart vi ska anmäla Maria! Jag e på! :D