05 mars 2009

One thing leads to another..

Några minuter innan det var dags att sluta för dagen kom Niklas in på jobbet för att säga hej. Han väntade medans jag bytte om sen satte vi oss och tog en cigg och snackade lite skit. Lorr ringer i mitten av allt och säger att vi ska sitta kvar på jobbet och vänta då hon och Marion är på väg för att ta en fika.

Kanske inte det man är sugen på efter en hel arbetsdag på kondis. Men N och jag sitter snällt kvar och väntar. När de anlände föreslog jag middag istället för fika, förslaget blev accepterat. Vi gick över till Fame och det blev planka med en massa bea sås som det ska vara.

Middagen var jätte trevlig och L blev erbjuden jobb. Så imorgon börjar min lillasyster på ett nytt jobb. Lycka till Lorr! Betyder det här att man får rabatt när man äter där då? ;P

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen myskläder och invänta P som kommer över för att se Master Mind!

0 Era tankar: