29 mars 2009

Challange!

Jag har blvit utmanad av: Pernilla

8 Favorit program på tv:

1: Gossip Girl
2: One three Hill
3: Ncis
4: SATC
5: 90210
6: Ghost Whisperer
7: Grey's Anatomy
8: The Hills


8 Saker jag gjorde igår:

1: Shoppade loss på Primark
2: Vandrade en sista gång längst Oxford street
3: Åkte double decker bus
4: Åt världens godaste rump steak och jordgubbs cheesecake på Angus steakhouse
5: Flög flyplan hem till Arlanda
6: Sa farväl till min vän Trolley
7: Hade lite quality time med underbara Annelie
8: Packade upp alla saker jag köpte i London


8 saker jag ser framemot:

1: Charter festen hos Sandra
2: Dubbelkryssningen
3: Spanien i sommar
4: Lorettos födelsedag
5: SOMMAREN
6: Bilningen genom Europa
7: Få använda solglasögon igen
8: Miami i januari


8 favorit restauranger:

1: Koh pang yang
2: Tiger
3: Djingis Kahn
4: TGI Friday
5: Vapiano
6: Hard rock cafe
7: Pizza Hut
8: La cucaracha


8 saker på min önskelista:

1: Nokia N97
2: Systemkamera
3: Lägenhet på centralvägen
4: Körkortet
5: Pengar till Stockholm Art
6: Resa mera
7: Sommar
8: Skidåkning i Österrike


Jag utmanar Maria, Loretto, Annelie





0 Era tankar: