15 mars 2009

Kicking it old school..




Det blir filmkväll hos Lorr och Niklas ikväll. Om det blir som planerat kommer både Samuel och Mange med. Det var längesen vi hade sågs allihop då alla har olika sheman med jobb och skola.

Men tonight is the night! Ska bli riktigt kul.. Ser det redan framför mig..
Samuel och jag börjar bråka om fåtöljen men då jag kommer att hinna dit före honom så blir den min för kvällen, så är reglerna, Sorry Pam!

Snacksen blir följande: Chilinötter och Riesen för min del, Samuel sitter med sina Oreo kakor och sin 50cl cola (vägrar köpa stor), Niklas har alltid lite olika grejer som han plockar ihop i butiken och helst en julmust om säsongen tillåter, Mange brukar sitta med sitt plockgodis och Lorr säger alltid att hon inte ska ha nått men väl hemma plockar hon av alla.

Sen blir det ett jäklans debaterande om vilken film vi ska se. Sen ska alla ta rök paus och efter det kommer vi alla på samtidigt att vi inte ens börjat ladda ner filmen.

Så runt elva sätter vi igång rullen och sen somnar dom flesta i soffan innan förtexterna.
Haha men kul har vi..

0 Era tankar: