11 mars 2009

Scones makes a blue day more colorfull.

Mår fortfarande skit, somnade inte förens halv sex imorse då det var omöjligt att sova pga smärtan i kroppen och feber frossan.

Vaknade av att pappa ringde vid kvart över sju för att säga att han stod utanför för att skjutsa mig till jobbet. Glömde säga till pappa att jag inte skulle jobba idag då kvällen och natten var rätt jobbiga. Försökte förgäves somna om men gav upp då klockan blev halv nio.

Tog mig upp ur sängen och åt nybakade scones till frukost efter en treo shot för att få ner febern. Har lyckats sådär men lite frukost fick jag iallafall i mig. Kände mig så liten och ville bara att allt skulle kännas lite bättre så det blev även ett enormt glas med Oboy! Jag har inte druckit det på säkert över ett år. Hade glömt hur gott det är.

Men nu ska jag bänka mig i sängen en stund med datan i högsta hugg och kolla på Ramsay's Kitchen Nightmares. Älskar verkligen det programmet, Gordon är så jäkla underbar fast han är ett riktigt svin på samma gång.

0 Era tankar: