12 mars 2009

Mood swings..

Alltså nu när jag har legat här i snart 72 timmar har jag funderat en hel del. Satt och funderade på folk i allmänhet och de slog mig att något jag är trött på och verkligen inte tycker om är humörsvängningar.

STOP, säger inte att jag inte har dem, alla människor får det någon gång. Men inte varje dag och dessutom är det fel att ta ut sina toppar och dalar på alla runtomkring en som bara försöker hjälpa. Någon gång visst, men inte jämt. Får en att känna sig som skit. För man går ju där och undrar om det faktiskt är någonting man har gjort eller om människan bara är allmänt grinig.

Alla har stunder som är bra och dåliga i livet, och ens vänner ska finnas där för en No matter what! Men inte så kul när man bara får skit IN return..

Själv har jag rätt många sådana toppar och dalar, och jag brukar nog ta ut mina känslor på fel personer för det mesta. Dags att ta mig en funderare! Jag måste försöka bli bättre på att inte göra det då jag vet hur det känns när folk gör så mot mig..

Man lär så länge man lever, har aldrig sagt att jag är perfekt!

0 Era tankar: