05 mars 2009

Another morning..

Vaknade faktist innan klockan ringde, så nu sitter jag här och hinner med ett blogginlägg. Inte ofta jag hinner det på morgonen då jag helst går upp tio minuter innan jag måste åka till jobbet.

Känner mig utvilad och redo för dagen, känns som att jag kan ta mig an vad som helst idag. Älskar att känna så, när man känner att världen kan vridas och vändas upp och ner men ändå klarar du av motgångarna som finns framför dig.

Kanske ska börja fundera över klädval till kryssningen, men får väl hinna det efter jobbet om det inte blir en sväng förbi Lorr och Niklas efter jobbet. Får se vad jag hittar på. Men nu ska jag iallafall börja röra mig till duschen och sedan jobbet. Hoppas att alla mår lika bra som jag idag!

1 Era tankar:

Anonym sa...

Nee jag har galen mensvärk så idag kan vad som helst sänka mig...