02 mars 2009

Another week, a new beginning..

En ny vecka, dags för nya chanser, misstag, händelser och skratt. Förra veckans bekymmer försöker jag att lämna bakom mig. Dags att börja vandra mot ljusare tider, se det positiva istället för det negativa.

Helgen fick mig att förstå en hel del. Kan inte sitta och älta saker som jag inte kan rå för. Måste leva mitt liv så bra jag bara kan och inte försöka ändra saker som redan har hänt och av vissa redan är historia.

Dags att börja skriva på ett nytt kapitel, inse att det som redan skrivits har gjort mig till den jag är, både de bra och det dåliga sidorna hos mig. Men allt man går igenom gör en bara starkare, alla misstag lär en nya läxor alla skratt ger en nya glädjestunder.

Runtom mig har jag några av de underbaraste människorna man kan tänka sig, med er vid min sida klarar jag allt. Dags att ta nya tag.

Time to start breathing clean air again!

0 Era tankar: