17 mars 2009

Milk and cookies take all your troubles away..


Movienight blev inställd då min lillesyrra redan ockuperade vardagsrummet när jag kom hem från jobbet. Blev tjafs om detta en lång stund men tillslut orkade jag faktiskt inte bråka mer. Jag gav upp kände att kampen var meningslös.

Tröstade mig med Wallander film och Oreo kakor och ett stort glas mjölk. Bästa som finns är faktiskt Oreo kakor! När jag är i Spanien äter jag dom doppade i vit choklad, men då det inte finns här förutom i väldigt välsorterade butiker får jag nöja mig med originalet SÅÅÅÅ gott!

Jag hoppas nu på en movienight senare i veckan kanske!? Måste även planera packning och sen ta tag i planerna inför sommaren. Biljetter måste hittas och sen köpas, semester måste läggas in i kalendern på jobbet.. Suck hoppas jag hittar biljetter till datumen jag hade tänkt mig. Men det ska nog gå att pussla ihop sommaren som jag vill ha den.

0 Era tankar: