04 mars 2009

Working girl..

Skulle vara ledig nu fem helger på rad, men kände att det kanske är nu man ska jobba lite extra och tjäna lite pengar till semesterkassan. Har skrivit upp mig nu på söndag, händer ändå inget speciellt på lördag då det blir kryssning på fredag.

Kommer förmodligen ångra mig då det börjar närma sig men 1200 för en dag är inte å dåligt måste jag ju säga. Däremot jobbar jag med N kanske inte den smartaste och snabbaste på jorden. Men man får hoppas att inte alla får för sig att fika på söndag som förra helgen. En lugn söndag vill jag ha!

Blev riktigt glad idag när jag kom till jobbet och såg att våran praktikant inte dykt upp idag. Vet att jag gnäller på de flesta på mitt jobb men jag lovar det är några riktiga idioter som jobbar där. Men praktikanten tar ändå priset. Hon vill ju inte vara där, hon försöker inte ens och gör lite som hon själv vill. Måste nog ta och prata med henne. Men det känns lite meningslöst då jag egentligen inte bryr mig om hon tar rast hundra gånger om dagen. Hon gör ju allting halvdant iallafall så det blir alltid att göra om det hon gjort, Så hon kan sitta där med sina raster så kan jag göra sakerna själv fast ordentligt istället!

0 Era tankar: