24 mars 2009

Here we are in London..

Äntligen här! Vi har hunnit med shopping, shopping och ännu mer shopping! Vi har åkt dubbel decker bus som var precis lika kul som jag trodde. Sen har vi blivit omhändertagna av London borna med öppna armar. Jag fick håret fixar på debenhams,Maria blev sminkad och vi fick våra torra händer peelade och återfuktade av en kille som definitivt inte kom från England. Vi fattade inte ens att han skämtade med oss eller vad de var han sa.. Hittade mina to die for shoes som jag suktat efter i två år. Helt underbara! Frukosten är full english breakfast, jag har börjat gilla bacon men inte bönorna i tomatsås. Imorn blir de en trip till Notting hill för lite sightseeing och sen bär det av till Miss sixty butiken i Soho. På torsdag ska vi ta en tourbus runt London för en riktig turistdag med alla kineser och alla hundra kameror som de bär runt. Då ska jag äntligen få se Big Ben, Buckingham palace, London eye, London bridge och allt annat man måste se när man är här. Men nu är det dags för sängen då vi har en massa att hinna med imorgon. Sov gott i snöiga Sverige! Här har vi vår väder, av med jackorna på med solglajjerna och sitta på en uteservering och äta en god lunch med världens bästa cola som förfriskning!

0 Era tankar: